fbpx

KODAVIMO ir ROBOTIKOS rinkinys Kids First

109,95

Žaidimas, reikalaujantis loginio mąstymo, vizualinio erdvės suvokimo, simetrijos įgūdžių. 40 kortelių su skirtingo sudėtingumo raštais, bei 40 skirtingų spalvų medinių blokelių. Žaisdamas vaikas susidurs su ne vienu iššūkiu. Mindware – kokybiškam laikui jūsų atžalai!

Amžius: nuo 4m.
Sudėtis: 410 dalių eksperimentų rinkinys su 30 kodavimo pamokų bei iliustruota pagalbos knygelė (EN).
Gamintojo video:

Kategorija:

Liko 2

Šiam robotui programuoti nereikia planšetinio kompiuterio, išmaniojo telefono ar kompiuterio; programos sukuriamos tiesiog sudėliojant teisingą fizinių kodų kortelių seką. Robotui važiuojant per kodų korteles, roboto apačioje esantis OID optinis skaitytuvas po vieną nuskaito kodų korteles ir paleidžia atitinkamą programą. Tuomet uždėkite robotą ant tinkleliu išdėstytų žemėlapio kortelių, o robotas paleis programą. Galite užprogramuoti robotą judėti skirtingomis kryptimis, aktyvuoti papildomus mechanizmus, įžiebti savo LED lempą, leisti įvairius garsus ir reaguoti į skirtingas funkcijų korteles. Integruota išvesties įranga leidžia sukurti paprastus robotikos kūrinius su rankomis ar kitomis judančiomis dalimis, reaguojančiomis į programoje numatytas instrukcijas. Pasitelkdamas visą seriją konstravimo ir kodavimo pamokų, šis roboto rinkinys taip pat moko fizinės inžinerijos ir problemų sprendimo įgūdžių. Visos 30 pamokų yra suderintos su kompiuterių mokslo mokymo standartais, kuriuos sukūrė Kompiuterių mokslų mokytojų asociacija (CSTA) ir Tarptautinė technologijų draugija (ISTE), taip pat Code.org kursų tinklalapis. Pamokos vis sudėtingėja toliau ir toliau verčiant iliustruotą instrukcijų leidinį, todėl šis rinkinys tinkamas tiek visai mažiems, vos ketverių metų vaikams, prižiūrimiems ir padedamiems tėvelių, tiek vyresniems, aštuonerių metų vaikams. Pamokos apima šias šešias pagrindines programavimo sritis: sekos nustatymus, ciklus, įvykius, sąlygos sakinius, funkcijas ir kintamuosius. Be Semo yra dar penkios istorijos, kurių kiekviena pateikia modelių kūrimo ir kodavimo iššūkių bei su tuo susijusių pamokų: pelė juda per labirintą, norėdama surasti sūrį; pingvinas klajoja aplink zoologijos sodą; futbolininkas nuspiria kamuolį į tikslą; gaisrinės automobilis užgesina ugnį; gamyklos robotas atlieka užduotis gamykloje. Spalvingai iliustruotas instrukcijų vadovas tarsi gidas veda mažuosius per kodavimo pamokas ir padeda surinkti įvairius modelius